2 bra dagar

 
 
 
 
 
 
Igår var jag ju som sagt med Olivia och badade och sånt, sen packade jag lite saker och så stack vi hem till Olivia!
Vi fixade middag till oss och sen stack vi ut, gick runt och fotade lite, snackade och sånt, sen gick vi förbi våran kompis Elin och pratade lite med henne och drack vatten eftersom att Olivia var så törstig^^
Sen träffade vi Ludvig och var med honom till typ halv tolv, vi var ute hela tiden så jag och Olivia var ute typ 5 timmar igår ;)
Vi tre gick och lekte i en lekpark, åt smultron och försökte fånga vinbär med munnen, snackade massor och bara  hade det kul! Riktigt lyckat kväll/natt det var och med riktigt bra vänner! 
Sen när Ludvig skulle gå hem sen typ kl 11 så var det supermörkt ute, så vi var snälla och följde med han hela vägen hem till han, först gick vi hem och hämtade vantar ^^
Vi gick där på gatan alla tre hand i hand och var livrädda, jag är jätte rädd för bilar på kvällarna för det känns som att dom ska sakta in... men det kändes endå trygt när vi var tre. När vi var framme hos Ludvig gick vi runt där och pratade mera, tog massa omvägar och sånt ;)
Men sen gick jag och Olivia hem själva, och vi var så himla rädda och frös massor^^ Inbillade oss massa saker och sånt, men som tur var gick ju allt bra ;)
Slutade kvällen med att kolla på en superbra film, LOL som jag verkligen tippsar om!
 
Idag så träffade vi myste vi med Olivias lillasyster Pauline ich så träffade vi Ludvig igen .
Tack för 2 toppen dagar underbara ni!! Ni är bra!
 
Det vart ett väldigt långt inlägg dethär men det var så mycket kul vi gjorde!
 

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0