båt mys

 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag varit med min saknade kompis Josefin som jag berättade, vi har haft det supermysigt!
När hon kom hem till mig runt 2 tiden så packade vi lite fika och min kamera, sen gick vi hem till henne och hämtade nyklar till hennes båt och sen vidare till båthamnen för att åka i henns lilla söta båt!
Vi körde runt och gasade lite bara, sen gick vi iland på en ö och fikade lite, lekte burken, (vilket inte var på himla kul när man bara var två styckna, utan skor bland kottar och grenar) sen lekte vi harry potter, körde styrka, jossan badade, sjöng och dansade till våra 3 favoritlåtar!
Nu blir det filmkväll, så jag ska sticka aiväg till henne, blir nog ganska sent så det är tur att vi nästan är grannar! ;)
 
Var ligger landet där man börjer bananerna - Mojje

Summer paradise - Simple Plan
 
Whistle - Flo Rida

Kommentarer♥
Postat av: OlivJos-Oliv

Thanks för en bra dag Oliv!
/ Jos

2012-08-09 @ 00:27:25

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0