västra skolan

Sorry för inga bilder... 
 
Västra skolan är väl ganska bra antar jag, bara det att det är huuur mycket trappor som helst, tappade räkningen när jag försökte räkna hur många, 4 våningar är det, och såklart så har vi vårat hemklassrum på fjärde våningen...
Jag har döpt om skolan till Hogwarts :DDD
Andra dagen i skolan idag, och lärde känna alla mycket bättre och sånt, en riktigt bra klass faktiskt!
Regnade idag så tog bussen, men imorgon ska jag nog cykla till skolan med Linaa :D
Ni får ha det toppen, nu snart så åker jag upp till träningen.

Kommentarer♥
Postat av: Elin

Hejhopp :-) Har frågestund på bloggen, skulle vara jätte kul om du ville ställa en fråga eller två! Pussssss

2012-08-25 @ 19:24:04
URL: http://eelinarvidsson.devote.se/

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0