svar på frågestund


Jag blir så glad när ni komenterar så mycket!
Hoppas ni är nöjda med alla svaren! :)

Är det bra i skolan?
Ja, det tycker jag. Eftersom att man får mycket mera gjort här, och mera hjälp!
Hur varmt är det?

Den är runt 35 grader varje dag, den varmaste dagen var det runt 39 grader och det är lite föör varmt^^

Hur många är det i din klass?

Idag slutade jag ju, men när jag gick så var det 12 st och sista veckan 13 :)
När kommer du hem till Sverige?

Jag kommer hem på en torsdag, 1 mars. Då är det sportlov hemma, så jag börjar skolan som alla andra på måndag!
Vilken är din favoritfärg?

Blå, men gillar dom mesta färgerna!

Hur många gånger har du gått på toa idag?

Hmm.. har glömt att räkna idag, men runt 3 gånger kanske ;)

Hur mycket saknar du mig (elin) på en skala 1-10?

11^^

Hur många apor går det i din skola? 10 eller 15 och uppåt?

Det slutade runt 67 styckna idag.. så det är bara 33 kvar nu^^

Kan du visa en bild på Hollister tröjan du köpte (elin)?

Eftersom att jag kommer hem snart så får du se då ist!

Kan du komma hem nån gång?!!

Bara 6 dagar kvar nuu!!

Kommer du sluta med gymnastik frivilligt innan du måste?

Jag vet inte riktigt, men jag tycker det är super kul, så jag kommer fortsätta så länge jag kan!

Hur skulle du beskriva din stil?

Ehm.. det var en svår fråga!
Jag vet inte riktigt, ganska normal, men ändå inte, mycket jeans iaf!

Hur skulle du beskriva en helt vanlig vardag, för dig?

Här i thailand så vaknar jag av att mamma/pappa knackar i väggen, sen klär jag på mig och så och äter frukost på balkongen.
Sen går jag till skolan, som börjar klockan 9 och slutar kl 2 alla dagar förutom en dag så vi slutar kl 4. Efter skolan är jag med kompisar, badar eller läxor. Sen på kvällen går vi ut på stranden och äter, eller tar en tuktuk in till Saladan.

Vinter eller Sommar?

Båda, men mest sommar tror jag!

Sverige eller Thailand?

Thailand, men vissa saker med Sverige.

Fanta eller Cola?

Cola, jag dricker inte Fanta^^

Vad heter din bästa kompis i thailand?

Vi var 4 stycken som var mycket med varran, men nu är bara Ellen kvar!

Har du färgat håret ngn gång ?

Ja, slingat en rosa slinga en gång.
Och sen blonda slingor, men aldrig hela håret!

Vad är bra och dåligt med thailand?

Det bra är att det är så varmt, folket, god mat, och mycket mer. Det dåligaste är alla myggor^^

Vad är det bästa och dåligaste du vet?

Oj det var en jätte svår fråga, det finns så mycket bra och dåligt!
Men en  bra sak är ju att det bara går att ta flyget till en annat land när det är kallt hemma^^
Och en dålig sak är att det finns länder där det krigas och dödas fortfarande.



Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0