svartvitt

bild från arkivet

Jag skrev att jag inte skulle blogga något mer tills jag kommer hem,
men nu fick jag lite tid över på kvällen så då passar jag på iallafall!
Idag när vi vaknade så åt vi frukost, sen tog vi tunnelbanan in till MBK som är ett stort köpcenter.
Det är så himla kallt i köpcenter och mat-affärer, hemma på morgonen när man väntar på bussen så står jag inne på ica och värmer mig, men här är det tvärt om^^
Nu börjar jag faktiskt längta hem lite grann. Och till att sitta med mjukisbyxor på flygplanet :)

Det blir nog ett inlägg imorgon också, då ni får lite bilder ifrån Bangkok!
Släng gärna in en liten kommentar, för då blir jag jätte glad^^
/Kram

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0