summerhouse


Här är några bilder ifrån dom senaste dagarna

Jag har inte haft tillgång till internet där jag har bott dom senaste dagarna, eftersom att det inte finns wifi på hotellet.
Så därför sitter jag på ett annat hotell för att kunna slänga in ett inlägg.

I förrgår så gick vi runt på stranden och letade boende, och till sist hittade vi Summerhouse.
Som är dett jätte mysigt ställe, som alla gillade.
Det är som ett vanligt hotellrum, med lite större balkong.
Jag och Alex kommer att dela på ett sånt rum, och mamma och pappa på ett annat.
På måndag så ska vi flytta dit, så då kommer det bilder på boendet. Där är det wifi också, så jag kommer att kunna blogga där.

Kommentarer♥
Postat av: Yvonne

Det ser riktigt trevligt ut! Varmt och skönt och alla djur runt knuten.

2012-01-08 @ 09:40:42
Postat av: FOTO ELIN.M

Shit vad avis jag är... ^^ Men är ju såklart superglad för er också! Puss och kram <3

2012-01-08 @ 21:28:51
URL: http://fotoelinm.bloggs.se

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0