ska köpa ny kamera :D

 

 

 

Några gamla bilder som jag har tagit med min Nikon D40!

 

JAG SKA KÖPA EN NY KAMERA!!! :DD
Och jag har äntligen råd med den, jag har sparat superdupermegalänge till en ny kamera!

Vi ska troligtvis åka och köpa den i helgen :DDDD

 

Just nu har jag en Nikon D40.

En bra nybörjar kamera som tar fina närbilder, men som jag har tappat i marken^^

Batteriluckan är sönder och hålls upp av gaffatejp och objektivet går inte att zooma ut med helt.

Men ändå så funkar den väldigt bra för att vara sönder! Min lillasyster ska ta den kameran och lära sig med.

 

Jag ska köpa en Canon eos 1100d.

Så jag ska alltså byta märke ifrån Nikon till Canon, objektiven är mycket billigare och tycker att Canon är ett bra märke. Sen är banden mycket snyggare också, Nikons är gula och Canons röda, fast det är egentlingen inte en av andledningarna till att jag byter ;)

Kameran jag ska köpa verkar jätte bra och man kan filma med den så det kommer bli mycket bättre videoinlägg!

LÄNGTAAAAAAAR!

 

Sen ska jag sälja mitt Gorillapod stativ, så om det är någon som vill köpa det av mig så är det bara att kommentera och skriva in din mail-adress! :D

 

 


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0