svar på frågestunden

Jag undrar hur gammal du är och vilka bloggar du brukar läsa?
Jag är 13 år och brukar läsa mina vänners bloggar och Keelas blogg!

Vad ska du göra på ditt sommarlov?
Inte så mycket planerat, det ända är att vara ledare på ett gympa läger och åka till Finland för att hälsa på släkt.
Annars ska jag nog bara sola, bada, äta glass, fota och vara med vänner!

Vilken är din favorit färg?
BLÅÅÅ!

1. Hur länge har du haft din blogg?
Den här bloggen har jag haft i 5 måndader ungefär.

2. Har du haft någon mer blogg en din förra?
Ja ---> HÄR ÄR DEN! och den startade jag 2011.

3.Hur kan du vara så fiiiiiiiiiiiin?
Föddes sån... nej dååå, du är fin Bella!

ÄR DET LAGLIGT ATT VARA SÅ VACKER SOM DU?
Ja, men är det verkligen lagligt att vara så vacker som du Ellen?

Favorit godis?


Singel?
Yesbox!

Vad tycker du om din blogg skal 1-10?
Haha oj... jag kan inte säga vad jag själv tycker om min blogg...

1 Jag undrar när du började blogga?
2011 :)

2 Har du färgat/tonat/slingat ditt hår? Eller är det naturligt, för det är jättefint!!
Jag har slingat blonda slingor förra sommaren, men det har åkt ut nu ;) Så det är naturligt, taaack! :D

3 vad gillar du att äta?
Godis.. ;)

4 lyckonummer?
Har inget tror jag..

5 När fyller du år?
12 mars

Varför startade du din blogg? :)
Den här bloggen startade jag för att jag ville ha en ny blogg när jag skulle åka till Thailand, och sen har jag fortsatt blogga på den :)

Vilken favvorit parfym har du?:)
Har bara en parfym... så det är väl den ;)  Den heter So...? Eternal

Favvorit film? :D
HARRY POTTER SÅKLAART!!

Senaste biofilmen du såg & med vem? :)


Senaste var The lucky one i London med min mamma, kompis Ida och hennes mamma! Super bra och Zac Efron var huvudpersonen!
Han är såååå snygg! ^^

Om du fick önska dig vad du ville, vad skulle du önska?
Oj... En ny kamera tror jag! ^^

Favoritskådespelare?
Har en favorit karaktär i Harry Potter och det är Ginny Weasley.

Är du kär? I vem?
Haha, kanske ;)

Hur många läsare har du på din blogg?
Runt 30-40 st :)

Hur ska en kille vara tycker du?
Omtänksam, rolig, snäll, bry sig om än och någon som alltid finns där! :)

Ditt fovo plagg? ;)
Jeans och en t-shirt :)

1. Vilket gymnastik lag går du i?
Föreningen heter Gymnos och jag går i trupp 2 :)
2.Kommer du åka till Thailand nästa år?
Nej, men troligtvis när jag går i 8:an om jag för plats i skolan!

3.Favorit affär?
Gina, Bikbok, H&M, sen kommer jag inte på några fler.. ;)

4. Bild på ditt rum?
Visst!

Kan du göra en sminkvideo?
Sminkar mig typ inte... Men någon gång kan jag visa en oseriös sminkvideo som jag gjorde med min kära kompis Elin!

Kan du göra din morgon rutin i video?
Haha, kanske men jag har ingen bra sida att redigera videosar på, mitt Movie Maker funkar inte...

När slutar du skolan och vilken klass går du i? :)
Jag slutar IMORGOON! :DD Snart går jag i 7:an!

Favoritlåt just nu?
Price tag- Jessi J är bra, även fast den är jätte gammal^^

Tror du på Gud?
Jag tror på någonting, men inte på Gud.

Hur länge var du i Thailand?? <33
I 2 månader.

Hur skulle du beskriva dig själv?
Ganska glad och positiv med skum humor som bara mina vänner fattar^^ Gillar att leka och ha kul ;)

Hur skulle du reagera om dina vänner började röka/snusa osv?
Skulle sagt till dom att sluta, om dom var beroende så hade jag hjälp dom att sluta, gillar verkligen inte när folk röker!

Ditt söta mobilskal , mins du var du köpte det ? ( den roliga gubben)


Haha, menar du Alien eller den bruna? ;) Båda är iallafall köpta i Thailand!

Vad har du tänkt att köpa som din nästa kamera? Och varför just den? :) <3
Sparar till en Nikon D3100 :D Eftersom att den är den billigaste ;) SÅ ska jag köpa ett dyrare objektiv sen :)

Använder du smink?
Nej, använder maskara ibland men det är så jobbigt att ta bort ;)

Vilka är dina bästa vänner?
Har många bra vänner men min bästa är Madde, Alex, Tereza, Olivia, Elin och Ellen! :D







Kommentarer♥
Postat av: Minna Nyman

Roligt att läsa! :) kram <3

2012-06-14 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0