london ♥

Nu är vi hemma och det har varit 4 underbara dagar!
Verkligen en toppen resa!
Jag älskar verkligen London, det är så himla fint och alla är så snälla och omtänksamma.
Det bästa med hela resan var Harry Potter, det var verkligen sjukt braaa!!

~   ~   ~
Och nu är det lov också, vi är lediga imorgon och på fredag och så hela helgen såklart.
Jag ska göra massa busigt och kul,
börjar med att träffa min underbara saknade vän Elin imorgon ♥
Och vara med Madde på fredagen sen på kvällen ska vi äta middag hos några vänner^^
Sen ska jag antingen träffa Ellen på lördagen och ha kul med henne, eller åka till Västerås med gympatjejerna och kolla på sm-tävling, vi får se hur det blir!
Men kul kommer det bli iallafall!
JAG ÄLSKAR LOV!

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0