bytt tillfällig header

 
Bytte header som ni kanske har sett.
Gillade inte den jag hade, och det här kommer nog bara vara en tillfällig header.
Ska fråga min käre vän Elin ifall hon har lust att fota åt mig nån dag snart och hjälpa mig redigera eftersom att hon är så prooo! Har försökt redigera lite smått med Photoshop Elements med lite som Elin har lärt mig, men det bara krånglar, går inte att ladda upp bilderna och massa... Aja, ska önska mig en annan dator i julklapp som funkar någolunda bättre, fick pappas gamla för att kunna ha Photoshop på eftersom att det tar så stor plats men den verkar ha gett upp känns det som!

Kommentarer♥
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

sv: tack! Din blogg är också jättefin!

Hur mår du? :D

2012-09-17 @ 18:49:09
URL: http://twinstars.blogg.se
Postat av: Elina :)

Sv: Du tar verkligen supersnygga bilder!:D
Vad tycker du om mina bilder? :)

2012-09-17 @ 18:49:19
URL: http://elinaomg.blogg.se

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0