-ingen inspiration

 
 
 
 
 
bombar lite weheartitbilder
 
 
Ingenaning om vad jag ska blogga om.. Klickar runt på weheartit och sådär, men nej.. Och eftersom att de inte händer nått kul i mitt liv så kan jag inte skriva om de. Förutom att jag nästan är frisk då, hostar lite smått bara. Imorse så rotade mammi fram sin gamla systemis medans jag var i duschen, å de va en canon, objektivet passa och allt!! Sen så ska vi börja fixa på mitt rum nästa vecka, måla om min vägg, skriva ut lite foton och fixa lite med sängen jag ska få, så längtar verkligen!! Sen är det inte långt kvar tills jag fyller år, runt 20 dagar, och då gör vi klart de sista, im so excited!
 
Förövrigt håller jag på att somna just nu, så nattii!!
 

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0