ramla upp för trappen idag, bara så att alla vet

 
Nej jag har inte skrivit fel i rubriken, det ska vara upp, för ja, jag ramlade upp för trappan idag. Bara jag som lyckas med sånt.. Kunde knappt gå innan pga träningsvärk eftersom jag har tränat 10 timmar den här veckan från att inte ha tränat nånting allts på typ 1 månad eller 2.. Men ja, iallafall, skulle springa upp för trappen men sprang in i väggen brevid och typ rullade uppåt, lite coolt ändå juu! 
 
Nu ska jag försöka lära mig mina engelska glosor som jag nyss insåg var tills imorgon.. So wish me good luck! Sen ska jag hoppa in i duschen och sen dejta sängen hade jag tänkt, vi får se ifall jag hinner blogga nå´ mera imorgon innan träningen! 
 

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0