svaren på frågestund

jordgubbar/hallon
glass/godisgår inte att välja ju!!
sommar/vinter? 
vara hemma/ute nånstans? beror på vilket humör man är på liksom ;)
morgonmänniska/kvällsmänniska
lila/blå? båda är mina favorit färger såå..
shorts/klänning? 
sjunga/dansa? 
grönsaker/frukt?
 
Kan du göra någon videoblogg? Jo.. Eller alltså ni får komma med idéer om vad jag ska göra/prata om då.
Kan du visa ditt nya rum när det är klart? Absolut, har inte bestämt riktigt hur jag vill ha det än såå..
Favoritfärg? blå och lila!
 

Favoritsmak på glass? ben&jerry's cookie dough!!!
Choklad eller lakrits? 
Jag älskar ditt hår förresten! :) åh tacksåå mycket!
 

vad vill du bli när du blir vuxen? ingenaning verkligen.. haha fast jag och olivia har ju lite planer.. ;)
 
Är du oskuld? Ja
Gillar du någon, vem isåfall? jaduu, maybe ;)
Vem längtar du mest efter just nu? åh många faktiskt, men ja.. jenny som jag inte träffat på typ en månad! 
 
Har du nåra syskon? Kan inte du lägga ut nån bild på din familj, och skriva lite om dom? En lillasyster, sure!
Lillasyster                                    Jag              Mammi             Pappi
 
Va gör du på fritiden? Tränar gymnastik 10 timmar i veckan, sen är jag med kompisar och sånt!
Bästa skolämnet? ähm.. typ rast.. nejdå men bild/musik/hemkunskap är kul!
Tankar för framtiden? sova, äta ben&jerry's
 
Gillar du one direction? Nej, eller alltså det är väll inget fel på dom, men inga jag lyssnar på.
Favorit hårfärg? Det beror ju på vem som har den! Vissa passar i rött andra i brunt!
Gillar du fotboll? Spela är kul, men inte att kolla.
 
Favoritmat? Oj vet inte, typ tacos eller kycklingrulleee ;)
Favoritfilm? HARRY POTTER SÅKLAAAART
Favorit artsit/grupp? Finns många bra, kommer inte på nån speciel, men typ Rihanna då
Hur många läsare har du per dag? Runt 20-30 när jag inte bloggar, annars har jag typ 50-70
 

Vilka bloggar följer du?  Kompisars typ!
Hur länge har du bloggat? Den här bloggen började ja blogga på för typ ett år sen när jag var i Thailand.
Kan du visa video på ditt rum? Sure! Sen när det är klart.
Börja videoblogga oftare? Kom med idéer bara!
Bor du i Helsingborg? Nej, lilla Falun.

Bästa semestern? Thailand med Teo, Kate och Ellen för 1 år sen typ!
Pojkvän? Nope..
 
Syslöjd/träslöj? 
Engelska/spanska? 
Rita/måla? Trodde det var samma sak... 
Prata i telefon/smsa? 
Läsa/se på film? Beror på.. Harry Potter böckerna är liksom såå mycket bättre än filmerna... men film
 
Favoritbok? HARRY POTTER!!
Favoritlåt? Astrologen, Cross the Universe, Little Talks & Beneath Your Beautiful är bra
Favoritfilm? HARRY POTTER!!
Favoritnagellack? öhm.. gör inte sånt.. hehe ;)
Gillar du Justin Bieber? Jadå, hatar han inte iallafall!
Gillar du blodpudding? Nej.
Gillar du att flumma? Älskaar ju, typ det bästa som finns!!
 
Vilken kamera andvänder du när du fotograferar? Andvänder min Canon eos 1100D

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0