latest on instagram

 
   
   
   
 
Okejokej, ska börja bli bättre på bloggandet har jag bestämt, börjar nuuuu
 
Halva sommarlovet har gått och de är sååå skönt att slippa skolan verkligen. Längtar inte alls om jag ska vara ärlig. Första två veckorna var ja gymnastik ledare på ettt läger för massa små söta barn runt 6-8 år och tjänade lite välbehövda monyyyyyy!!
 
Sen drog familjen till stockholms skärgård å fira midsommar med en familj vi känner där. Sen hem igen till kusinerna som lånat huset. Bestämde att ja skulle följa med dom hem till Stockholm så åkte dit igen 2 dagar.
Sen hem till falun en natt. Dagen efter satt vi oss i bilen till Småland där vi skulle möta upp mina kusiner. haha
Och hälsade på Pippi, Madicken, Emil och alla i Astridlindgrens värld vilket va sååå mysigt!!!
 
Sen åkte vi iallafall vidare till Halmstad 6 nätter och Göteborg 3 och nu är vi äääänligen hemma och jag har fått sova i min nybäddade gosiga säng inatt!!

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0