stockholms helg med sötkusinerna

 
 
 
 
 
I fredags gick jag ner på stan med Tereza och Alex och köpde godis på lunchrasten, sen slutade jag lite tidigare för att hinna med tåget till Stockholm med lillasyster. Så hade vi en myshelg med bästakusinerna! Lekte i lekparkar, fotade, åt glass, busade, leke och massa annat! Nu ska jag hoppa in i duschen, skippade träningen idag eftersom jag har varit lite osmidig^^ Sen ska jag försöka ta reda på ifall jag har studiedag imorgon eller inte...

Kommentarer♥
Postat av: Amanda

Fina bilder!
Kolla gärna in min nya blogg
www.oamanda.blogg.se
kram!<3

2012-09-16 @ 20:16:31
URL: http://oamanda.blogg.se
Postat av: Jag...

Den sista bilden på Tom e sjukt söt!! //Lillasyster!<3

2012-09-24 @ 15:32:01

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0