helgen

Lite sent kanske, men aja. I fredags va de nå utedag typ, så tillbringade hela dagen i skogen och självklart hade jag bästa matsäcken, NUDLAAAR OCH VARM SAFT!! Det är det bästa!!
När vi slutade tog jag å Alex bussen hem till mig, med täckisar på och stank rök, myyys... Iallfall så duschade och fixade vi oss& så, sen tog vi bussen till Max å käka där! Hängde där hela kvällen sen.

Lördag va det tävling, även fast jag inte tävlade då.. Var "peppare" istället. Sen kom bästa luddisen och höll mig sällskap och kollade lite grann, så de va kul, för har saknat han!!

Söndag va det träning, ungefär 3 personer som tränade, så de var ganska chill ;) Men man körde mycket hårdare då så har träningsvärk överallt nu.. Tillochmed på rebenen..


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0