"klassens dag"



(det här är bara några utav många bilder)
Igår så hade vi "Klassens dag" då varje klass fick bestämma vad dom skulle göra.
Min klass bestämde att vi skulle gå lite längre bort på stranden och hyra kajaker och paddelboards.
Först så körde vi 5 kamp, och vi var tre styckna i samma lag.
Mitt lag kom sist^^ Haha, men det var iallafall kul.
Efter det så åkte jag och Ellen ut på havet med en "en mans" kajak.
Ellen paddlade och jag satt där fram, sen kom Astrid och Teo brevid oss likadant.
Vi paddlade fram till KAte och Evelina som paddelboardade och sen hoppade bytte vi ute på sjön.
Egentligen så ska man ju bara vara en på en paddelboard. Men vi var oftast 2 eller fler.
Efter lunchen så åkte jag, Kate, Ellen och Teo ut på en tillsammans men innan vi änns hann komma ut och börja paddla så skärde Kate upp sin fot på några stenar så hon gick upp.
Så då var det bara vi 3 kvar. När vi kom ut så körde vi lite brottning på paddelboarden, solade och bara paddlade runt^^
Klockan 2 slutade vi, och då åkte jag hem till Kate och åt nudlar med henne.
Sn gick vi ner på stranden och mötte utt Ellen och Teo eftersom att vi skulle ha barngympa.
Och det det kom rekord många, 20 st. Det tyckde jag var jätte mycket iaf. Och det vart lite rörigt och så, men det gick bra.
Nu ligger jag på ett räcke mellan våra balkonger och har nyss varit och badat.
Om ett litet tag så ska vi gå och äte middag och efter det så ska vi gå och kolla på när
Teo och Jacob(Teos lillebror) kör fireshow på stranden.

Kommentarer♥
Postat av: lovis;-)

Olivia ni värkar ha det bra som jag ser:-) men jag saknar dig mycket:-) hoppas vi ses snart //din lova<3

2012-02-26 @ 19:56:08

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0