do do do



Den här låten har verkligen fastnat på min hjärna, jag går runt och sjunger på den hela tiden.
Det är en populär låt i Thailand som spelas nästan överallt, resturanger, bilar, affärer och så.
Jag tycker att den är jätte bra, men resten av familjen har nog tröttnat på den redan.. ;)

Idag har vi varit in till stan, som heter Saladan och köpt flippflopp.
Och så har jag och mamma klippt oss. Bara i topparna, och tunnat ut det lite, eftersom att vårat hår är så himla tjockt^^
Igår regnade det hela dagen, men idag har det varit sol nästan hela dagen, och det har varit supervarmt, så när vi kom hem har vi bara simmat runt i  skuggan av poolen.
Det var varit runt 33 grader hela dagen. Fick en kommentar där en undrade hur många grader det var här så då tänkte jag svara på det.
Kram

Kommentarer♥
Postat av: BvS

Otroligt skön låt! Kan du inte ta reda på vad den handlar om?

2012-01-06 @ 10:02:37
Postat av: Sanna

Hej vännen! Vilka fiiina bilder! Hälsa mamma att hon kan maila mig på yahooadressen, vi har även laddat ner skype men det gäller väl att vi är uppkopplade samtidigt oxå...Kram Sanna

2012-01-07 @ 00:47:19
Postat av: BvS

Har hittat en översättning. Översättning till svenska önskas både till mig...och vidare till GS, liksom för mor och far din!

(http://www.thailandqa.com/forum/showthread.php?24679-Please-help-me-translate-doo-ter-tam-by-job2do!)

2012-01-13 @ 18:00:48
Postat av: lova<3

haha olivia ,jag ser framför mig dig sjungandes på låtenXD med din fina röst....! hoppas ni alla har det bra //kram lova

2012-01-24 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0