just smile

Idag när jag slutade skolan köpte jag och Ellen en varsin glass och 2 burkar nudlar^^
Sen började vi gå till Salandan där hon bor (staden).
Vi badade lite, åt nudlar, fotade och sen åkte vi ner till stranden och träffade Teodor där.
Han ville bada, men vi hade ingen lust att bli blöta, så vi gick bort på stranden istället och köpde en vatten festis
(en plastburk med lock och sugrör^^).
Igentligen skulle vi till Kina-marknaden som ligger i Saladan, men vi hann inte för sen skulle vi äta.

I 10 dagar så kommer Kina-marknaden vara här, och den började den 22 januari.
Eftersom då var det Kinesiskt nyår.
Vi var där i söndags när marknaden öppnades, och jag köpte massa supersöta örhängen och en tröja.
Det är väldigt billigt allting, jämfört med sverige.
Vi ska dit på fredag igen, och då tar jag förhoppningsvis med kameran, så ni får se en typisk "thaimarknad".

Kommentarer♥
Postat av: Ida

Saknar dig sötis! <3

2012-01-26 @ 18:04:00
URL: http://ikevv.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0