helg

Understa bilden är en bild på ett krabb bo. Sånna finns nästan överallt på stranden.
(Precis utanför hålet är en pytteliten krabba)

Idag är det fredag och vi har haft idrott på stranden. Först joggade vi en bit på stranden,
Sen fick hälften (vi har idrott med 7-9 också) spela strandtennis och och andra simma.
Jag var en utav dom som skulle simma, och efter vi hade simmat så skulle vi gå upp till skolan och byta om.
Men jag gick hem istället, eftersom att jag inte ville ta med datorn till stranden,
(vi jobbar ganska mycket med datorn här)
så gick jag och hämtade den först.
Sen när vi slutade så åt vi glass och sen gick jag och Ellen hem till henne.
Påväg hem så såg vi en orm som åkte över trottoaren ungefär 5 meter framför oss in i buskarna, och efter det så gick vi hela tiden och kollade efter fler (iallafall jag^^)
När vi kom hem så gick vi till Kinamarknaden, där Ellen köpte ett par super fina Hollister byxor, och jag köpde en present till Mamma som fyller år på söndag. Grattis!! <3
Vi skulle åka till en ö med farmor och farfar och sova där en natt, snorkla och så.
Men Mamma har blivit matförgiftad så vi kan inte åka..
Så vi får stanna hemma och hitta på något annat mysigt istället!


Kommentarer♥
Postat av: Josefiiiin :)

Heeej Oliviaaa!! <3

Hur har ni det i Thailand? :) Vad roligt med barngymnastik på stranden! Hälsa heeela familjen! :) Saknar att se dig på träningarna och tävlingar...

Ha det suuuuupeeerbraaaaa!! <3



Kraaaaam Jossan

2012-01-31 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0