äntligen beställt!

 
Nu har jag äntligen beställt kameran♥♥♥
Man fick med Photoshop Elements 10 som är en lättare och förenklad Photoshop, och en kameraväska med plats för ett objektiv. Åhh längtar verkligen tills kameran kommer!!!
Och sen kom pappa på att han hadde liggandes ett stativ som han hade köpt för typ 10 år sen till hans filmkamera, helt ny och plasten var fortfarade kvar, som jag fick!!
NU ÄR JAG SUPER PANK MEN SJUUUUKT GLAD IALLAFALL!!  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Men den kommer nog om 3-4 dagar  ungefär och då är jag inte hemma...
Jag åker till Halmstad på måndag och kommer inte kunna blogga då förräns på torsdag då vi ska till Göteborg och jag ska bo hos min saknade vänn Ellen som jag gick i samma klass som i Thailand!
Men jag kommer iallafall blogga innan jag åker och så fixar jag ett tidsinställt inlägg också. Nu ska jag fortsätta att försöka få tag på min vän Madde som inte svarar...
Ha en toppen dag!
 
Beställt ifrån dustinhome.se

Kommentarer♥
Postat av: D E B O R A H - Vardag, foto & mode

Sv: TACK så hemskt mycket!

2012-07-13 @ 23:26:11
URL: http://debbiesfoto.blogg.se
Postat av: Emmy hanka

Har en sån kamera, & jag kan säga att du värkligen inte kommer att ångra dig, DEN ÄR BÄST!! :D <3

2012-07-13 @ 23:52:49
URL: http://Alotofus.blogg.se
Postat av: Elin

OMG OLIVIA OMG OMG JAG DÖR HERREGUD FINNALLLYYYY. DU FÅR KOMMA HIT NÅN DAG OCH TESTA MINA OBJEKTIV MED DEN OCKSÅ!! <3

2012-07-27 @ 14:24:26
URL: http://byelinm.blogg.se

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0