stockholm med felicia

 
 
 
 
 
 
 
Nu är jag hemma igen!
Har haft en rolig vecka tillsammans med Felicia och kusinerna, men jag börjar med att visa några bilder ifrån dom första dagarna i Stockholm med Felicia.
Vi åkte ut till hennes sommarstuga och grillade och sånt, sen åkte hennes familj hem och vi stannade kvar där själva. Vi åt chips och kollade på tv, spelade kort, kollade på månen, drack te och annat mysigt, sen dog min mobil som var full laddad, den vart helt svart och det gick inte att få på den på något sätt. Så vi fick lite smått panik när vi inte kunde få tag på någon, för Felicia hade ju såklart glömt sin mobil hemma... 
Fick igång den dagen efter som tur var!
Sen har vi suttit och väntat på att en superdupermegagod glassaffär skulle öppna, men det var så värt det ;)

Kommentarer♥
Postat av: Vilma Von Krusenstierna

Heey! ;)
Din blogg är sjukt bra jag älskar den <33 o jag har en fråga vart har du köpt din grymt fina väska den med roseten du vet o hur mycket kostade den?? ;) Karmar!! :) <3 :*

2012-07-11 @ 08:43:51

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0