tidsinställt + frågestund

 
 
Nu är jag förhoppningsvis i Halmstad och solar och badar i massor.
Fast nej, det ska tydligen vara dåligt väder och regna... Det är verkligen svenska sommaren.
Aja, sitter säkert inne och spelar kort eller nått, men ni får ha det toppen och så kan jag ha en liten frågestund tills på torsdag så fråga på i massor nu!!

Kommentarer♥
Postat av: Isabella

1. Vad fick dig att börja blogga?
2. Vad är det bästa du vet med sommaren?
3. Converse/Björn Borg
<3

2012-07-16 @ 12:33:01
URL: http://aisabellaa.blogg.se
Postat av: Minna :)

Vill du ha en fotodag med mig sen? (minna) :)

Vart har du köpt ditt Svampbob linnet? :D

Vad skulle du göra om du fick 1 miljon?

Vad tycker du är det viktigaste hos en vän?

Vilken kändis vill du träffa mäst?

Ditt hår är jätte fint! Gör du ngt specielt? Inpackning?

Kanske kommer på mer sen! Kram vännen ;* <3

2012-07-16 @ 15:26:37
Postat av: Vilma ;))

Hej jag undrar vart bor du?? Vart du har köpt din blåa väska med rosetten och Hur gör du för att få en sån sjukt bra blogg... ;) <3

2012-07-18 @ 20:57:17
Postat av: Vilma :)

Heeey jag har några frågor.... ;)
Är du mörktädd vart har du köpt din väska som är blå med rosset hur får du din blogg så bra?? ;) <3

2012-07-18 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0