rolig båttur med josefine!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har ett sommarjobb som ledare på ett gympa läger som heter Slättalägret, tillsammans med Jossan, Elin, Emilie och Elin :D
Vi har en egen grupp men massa söta små barn och vi tränar kullebyttor och annat kul, men verkligen aas  jobbigt att passa alla på saker dom inte riktigt klarar av, men aja det är värt det!
När jag kom hem idag så satt jag mig i min soffa på mitt rum och somnade ;) Fast sov bara i några minuter sen väckte min kompis mig på sms ;) Och lite senare smsade Jossan mig och frågade om jag ville hänga med på en liten båt tur med hennes båt, så jag bytte om till sommar kläder och foppatofflor och slängde i mig lite snabbt. Under tiden så akutladdade jag min kamera som var helt urladdad, sen gick jag ner till båthamnen med ett paket kakor, kameran och flytvästen i handen.
 
Vi hade verkligen super roligt, åkte runt på sjön och kunde inte bestämma vart vi skulle åka^^
Vi skrattade åt ingenting, såg en traktor på vattnet, åt kakor, fotade och lyssnade på Mojje och Markoolio.
En riktigt lyckad eftermiddag som måste göras om! Vi slutade våran utflykt med att gasa ett litet varv med båten^^
 
Sen när jag kom hem var våra kompisar Emil och Lova hemma hos oss, vi hoppade studsmatta, hade vattenkrig och det slutade med att vi badade med kläderna! Haha, sen en varm dusch. Har alltid kul med dom!
 Verkligen en lyckad dag! JAG ÄR GLAAAD!
Det rimmade^^

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0