borta bra, men hemma bäst




bjuder på en trött Olivia..
När vi landade men flygplanet i Stockholm såkom vi fram i bra tid och fick våra väskor ganska snabbt.
Så vi började springa med alla våra väskor för att hinna med ett tidigare tåg hem.
Trodde verkligen inte att vi skulle hinna
-för det gör vi aldrig-
men det gjorde vi, så medans vi sprang så beställde pappa om biljetterna.
Det var skönt att komma hem lite tidigare och när vi kom hem så fick jag något ryck, så jag packade upp alla mina saker. Det tycker jag faktiskt var duktigt av mig, för då kan man göra roligare saker i helgen!
Jag sitter och myser i OnePiecen nu och känner att jag behöver gå och lägga mig snart.
Klockan är runt halv 4 i Thailand, den tid som jag är van vid.
godnatt!
/Kram

Kommentarer♥
Postat av: idatl

guud vad fin du e olivia!!<333333

2012-03-02 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0