jag ska till london!!

I födelsedagspresent fick jag en resa till London och på lördag åker vi!
Jag mamma, min kompis ida och hennes mamma.
Det ska bli så himla roligt och jag längtar som en tok! Det kommer att bli en toppen resa!!
Jag skriver super hyper, men jag är så himla glad, tänk det är bara 2 dagar kvar!! ^^
Det jag längtar mest till är HARRY POTTER, vi ska åka och kolla där dom spelade in och så, åå jag längtar!!
Haha, nu ska jag snart mysa ner mig i soffan och kolla på New Girl, riktigt bra faktiskt!
Och imorgon ska jag packa och kanske hinner jag kolla sista Harry Potter filmerna, läste nyss ut sista boken och den var SÅ HIMLA BRA, allting flätades ihop och man förstod det man inte hade fattat, den var helt grym!
Om ni inte har läst Harry Potter så rekomenderar jag det starkt, jag är helt beroende^^
Böckerna är mycket bättre än filmerna tycker jag, för dom klipper bort massa saker i filmerna som är med i boken och sen är böckerna mycket mer beskrivade!
Min favorit karaktär är Ginny Weasley, hon är supercool och hur fin som helst! ♥♥♥

Kommentarer♥
Postat av: Kate

Gud vad kul, ni kommer säkert ha jättekul! Saknar dig!



Kram Kate! <3 ;)

2012-05-15 @ 16:52:06
URL: http://Katesworld.se

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0