GÄSTBLOGGNING

HEJSAN!
Olivia åkte precis hem till henne efter att ha varit här sen igår. Vi har haft det supermysigt med mycket skratt och bilder. Haha men grejen är att jag har ingen laddare eftersom min syster har den i stockholm så kan inte ladda upp några bilder nu, men iallafall.. Efter skolan så gick vi till hemmakväll och köpte massa godis och ben&jerry. Sen åkte vi hem till mig och kollade på en film och bara hade det trevligt ;)
och idag har vi bara legat och degat oss i sängen tills halv fem typ..och sen såg vi att min hund hade ätit upp mitt godis och kletat ut det i hela min säng! jättekul verkligen.. MEEN så ville jag bara säga att olivia är den underbaraste tjejen som finns och att jag älskar henne!!! Ha en awsome lördag allihopa och för övrigt är jag värdelös på att blogga.. / alexandra 
 
 
 
 
DRÖMMER MIG BOOOOORT

Kommentarer♥
Postat av: din bestie.

ÅÅÅÅH, vetu vad?!
Dit ska vi flytta hjärtat!

2013-01-20 @ 14:34:57
URL: http://ellenymo.blogg.se

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0