Nyårslöften?..

 
 
 
 
2013, nytt år och massa kul som kommer hända!
 
Vi har bestämmt att vi ska till Thailand igen, gå i skolan och sånt, med Ellen och hennes familj, LÄNGTAR SÖNDER!!
 

Hade bestämmt ett nyårslöfte - sluta bita på naglarna. Vilket jag nyss bröt, det gick inte äns en dag, 1 dag!!?!
ajaaa...

2013 ska bli ett grymt år, har jag bestämmt, och jag ska ta tag i bloggningen, göra massa bra inspererande inlägg med bra bilder! Genom att ni komenterar vad som är bra/dåligt kan ni hjälpa mig med det!

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Heeej! :)
Jag älskar verkligen din blogg och att läsa om vad du gör osv, och du är så grymt söt! Din blogg kommer nog att bli stor en dag ^^
Kramar :)

2013-01-02 @ 19:59:09
Postat av: Maja

Vilken kamera har du nu? :)

2013-01-02 @ 21:07:03
Postat av: Anonymouus

Hej! Din blogg är verkligen bra!^^ vilken Ellen ska du dit med?^^

2013-01-15 @ 01:08:45

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0