D.r lanta




 Nu är vi framme på stället vi ska stanna på i 7 veckor blir de. Vi var nyss iväg och köpte lite nudlar, kafflar, en ljusslinga och två pastasallad som vi tog med och har setat på balkongen och ätit. Så har jag och lillasyster vart och köpt internet för en månad, vi får verkligen hoppas att de är braa. Förra stället vi var på loggades man bara ut hela tiden och det bara krånglade.. Jaja, imorgon har vi inskrivningssamtal och sen efteråt ska vi äta lunch nånstans och sen leka med Ellen resten av dagen tror jag, såån tur hon är här alltså. Hon och jag har gått i samma klass här i Thailand båda gångerna jag har gått i skolan här, så nu blir de tredje gången tillsammans.

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0