ny vecka

 
 
 
Nu har en ny vecka i skolan börjat och det känns väl sådär.. haha. Lite segt. Meeen ser fram emot helgen jätte mycket då min och Ellens familj ska till Krabi och shoppa. Krabi är då som en större stad med stora outlets och köpcentrum, så där ska vi vara hela lördagen! Sen imorgon ska jag och Ellen ha barngympa på stranden för små barn och de ska bli jätte kul, så har vi det varje onsdag tills vi åker!
 
Idag hade vi thai i skolan, då kunde man gå i nybörjar klassen eller fortsättningsklassen, och eftersom att jag har haft thai båda gångerna jag varit här förut så gick jag forsättningsklassen. Men ooooj va jag inte hängde med..haha. Vi sjöng om en elefant, hur stor det var och nånting med snabel och betar och jag vet inte vad.. Satt massa ettor där iallafall som kunde låten utantill, kändes braaa.. Sen sa läraren på thai ord som "stå upp,sitt,klappa,hoppa,långsamt,fort" osv så skulle man göra så, dom där ettorna var blixtsnabba så man fick göra som dom bara.
 

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0